De camper retour en naar Atlanta

Posted by on augustus 14, 2014

Vanochtend op tijd op. De laatste dingen opruimen, spullen wegdoen, tanks legen en dat soort dingen. Het minst leuke van de vakantie. Om 10 uur zijn we bij Camping World in Woodstock. Daar staan nog eens wat campers zeg! Wat hebben wij een kleintje! 🙂 De dame controleert eigenlijk alleen de kmstand en de stand van de generator, he we hebben niet voor niets opgeruimd enzo!! 😉 Dat was dus zo klaar.

Er wordt een taxi gebeld en die brengt ons waar we naar toe willen, dus niet eerst vliegveld maar gewoon naar het hotel, wel zo makkelijk. Ik help de chauffeur met m’n eigen TomTom ;-), rond 12 uur zijn we bij ons hotel. Helaas mogen we niet meteen op de kamer, tenminste als we de grotere bedden willen hebben en dat willen we ;-).

Dan maar lunchen en dan wat hangen in de lobby, lang leve de devices ;-). Om 15 uur stappen we onze kamer binnen. Heerlijk, meer ruimte, eigen badkamer, dikkere kussens, lekker. De kids hebben het al snel weer gezien, die willen zwemmen. Ook dat is lekker zo, handdoeken liggen klaar bij het zwembad en als je klaar bent gooi je ze in een mand.  Luxe heeft ook wel wat hoor!

We gaan avondeten bij een Thai dichtbij, toch weer leuk zo’n wandelingetje door Atlanta (al is het maar 10 minuten). Na het eten een smoothie als toetje, da’s tenminste gezond: gepureerd fruit met ijsblokjes.

Nu relaxen op kamer, alle apparaten opladen voor de reis morgen. We hoeven pas om 12 uur uit de kamer en dan willen we ook naar het vliegveld. Daar lunchen en dan wat rondkijken.